پرسش و پاسخ

پرسش و پاسخ

آیا شما سوالی دارید؟

بیمار عزیز، شما می‌توانید پرسش خود را مطرح کرده و همچنین برای مشاهده پرسش و پاسخ  دیگر بیماران ،سوالات متداول را کلیک کنید.

پرسش و پاسخ

سوال: سلام من قبلا جای دیگری دندونام را کامپوزیت کردم، الان مسواک میزنم از لثه‌ام خون میاد. چکار میشه کرد؟

سلام. این نکته خیلی مهم است که درمان ونیر کامپوزیت ، به حریم لثه تجاوز نکند.در صورتی که این اتفاق بیفتد ،منجر به خونریزی از لثه و ایجاد بوی بد دهان میشود.درمان شامل حذف عامل محرک ، اجرای دستورات بهداشتی وحتی گاهی برداشت کامپوزیتهای قبلی و تجدید درمان به روش صحیح است.

سلام.من یکی از دندانهای جلویم را چون شکسته است ، بکشم. الان شرایط ایمپلنت را ندارم. راه دیگری وجود دارد؟

سلام. در صورتی که دندانهای مجاور سالم باشند ودیگر شرایط  و بهداشت دهان هم مناسب باشد،میتوان از بریجهای کامپوزیتی با طول عمر محدود استفاده کرد.

سوال: سلام من دندون های قدامی فک بالام خیلی کم نامرتبی داره برای این که صاف بشه امکانش هست از روش دیگه ای بغیر از ارتودنسی استفاده کرد؟

پاسخ: بله .پس از هماهنگی با مطب و اخذ دستورالعمل های لازم  برای چگونگی ارسال مدارک ضروری ،مشاوره در  واتساپ انجام خواهد شد.

سوال: سلام دو دندان وسطی من روکش دارد،میخواهم بقیه را کامپوزیت کنم.امکانش است؟

پاسخ: در این شرایط بهتر است به جای ونیر کامپوزیت از لمینت سرامیکی استفاده کرد.چون هم رنگ شبیه تر خواهد بود و هم تغییر رنگ کمتری در آینده خواهد داشت.

سوال: من به نظرم دندانهای کوتاهی دارم ، میشود بلند ترشان کرد؟

پاسخ: اگر منظورتان این است که لبخند لثه ای دارید ، بله با در نظر گرفتن شرایط ، امکان لیفت لثه وجود دارد. اما اضافه کردن به قد دندانها به سمت پایین ، محدودیت هایی دارد چون شاید به دندانهای فک پایین گیر کند یا در تکلم یا جویدن دچار مشکل شوید

از ما بپرسید





    نوبت خود را رزرو کنید!